niedziela, 28 sierpnia 2016

Ulubieńcy Wakacji :)

Hejkaaa!
Dziś ulubieńcy wakacji! Mam 3 "podziały": kosmetyki, jedzienie i picie i muzyka. Myślę że tacy ulubieńcy będą co 2 miesiące. I jeszcze takich spraw organizacyjnych posty będą się pojawiać co tydzień w czwartki, a o godzinach będę was informować na instagramie.
A więc zacznę od kosmetyków


Pierwszym kosmetykiem jest żel przeciw trądzikowy 3w1 żel myjący, peeling złuszczający i maska regulująca. Jest naprawdę świetny po nim moja skóra nie jest taka tłusta i szorstka. Polecam go w 100%



Następną rzeczą jest pianka pod prysznic. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszałam o czymś takim. Ale muszę przyznać że jest świetna! Wygładza moją skórę jak po pellingu . Jest moim 100% ulubieńcem! :D


Kolejny kosmetyk to chyba wszystkim dobrze znany balsam do ust EOS! Ja posiadam już parę zapachów ale ten jest poprostu świetny. Zapach NIEBO uwielbiam go!


A teraz następny podział czyli JEDZENIE I PICIE



To picie jest poprostu przepyszne. Nie mam nic więcej o nim do powiedzenia poprosztu jest mega i tyle :'D


Podział ostatni czyli muzyka ja tu poda tylko tytuły :D

C-BOOL - NEVER GO AWAY- https://www.youtube.com/watch?v=dqVZaN4lnwQ

JUSTIN BIEBER - LOVE YOURSELF- https://www.youtube.com/watch?v=oyEuk8j8imI

SELENA GOMEZ - SOME OLD LOVE- https://www.youtube.com/watch?v=9h30Bx4Klxg


I to tyle w tym poście pozdrawiam cześć i pa :*

                                                                   JULCZI :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz