środa, 17 sierpnia 2016

Szkoła :D

Hej hej!
Wam też te wakacje tak szybko minęły? Jeszcze tylko 2 tygodnie i znowu 10 miesięcy nauki. :( Ja idę teraz do 6 klasy, w sumie to bałabym się sprawdzinu 6-klasisty ale ja go już nie pisze. Jeśli byście chcieli jakąś "serie" "Back to school" to da się zrobić ;) Możecie mi napisać czy chcecie czy nie. To chyba tyle o szkole :) Nie jest to najciekawszy temat ale w sumie to się cieszę że znowu tam idę.  A! I dlaczego nie ma zdjęć z kolonii. A to dla tego że nie brałam lstrzaki. Nie brałam jej dlatego że po 1 spalśmy w przemakających namiotach, po 2 były łatwy dostęp do niej a po 3 jeśli wzieła bym ją na plaże to mógł by piasek ją popsuć więc nie. Jak pojadę gdzieś gdzie będoą zamykane pokoje to ją wezmę ale branie jej pod namioty było by wielkim ryzykiem, Mam nadzieję że post wam się spodobał pozdrawiam <3

                                                                     JULCZI

No i taka informacja założyłam "blogowego" instagrama. Moja nazwa to "julcziblog"
Link- https://www.instagram.com/julcziblog/
Tam będę was informować o nowych postach co u mnie itp :* Możecie zapraszać xf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz