wtorek, 30 sierpnia 2016

Akceptacja Siebie :)

Cześć!
Dziś o akceptacji. Każdy z nas chce być idealny, ale ideały nie istnieją. Każdy ma wady i zalety, niektóży a nawet większość ma kąpleksy. Ale jak w nie wpada? Właśnie! Zauważa je dopiero kiedy ktoś je im wytknie. Ja nigdy nie przejmowałam się tym ile ważę i jak wyglądam. Ale raz usłyszałam od pewnej osoby "boże jak ty wyglądasz" , albo raz przy kłótni "może i jesteś mądrzejsza ale napewno nie chudsza", albo " weź schudnij grubasie" itp. Wtedy zaczęłam to dostrzegać te niedoskonałości, i zaczęłam się tym przejmować. Ale teraz wiem że nie warto się tym przejmować. Polubiłam siebie, akceptuję się! Jestem silniejsza, i do tego dążyłam. Wiadomo że to nie jest takie łatwe. Ale trzeba powiedzieć sobie "Jestem sobą! Jestem śliczna" "Jestem sobą! Jestem mądra" Kim są Ci ludzie żeby mówić ci co masz robić, jak masz wyglądać, kim masz być? Nikim! Trzeba być sobą nie poddawać się i żyć pełnią życia. Nie można marować krótkiego życia na zmartwienie "Co powiedzą inni?!" "Czy im się to spodoba?" Nie ważne czy im się to podoba ważne że tobie się podoba!♥ Jesteś sobą i to jest powód do dumy. Jak się cieszyć życiem kiedy ono nie jest poukładane przez nas tylko przez innych? Jak?! Nie da się bądź sobą to robisz najlepiej♥!  Zaakceptuj siebie pujdzie ci łatwiej! Pamiętaj!♥ Pozdrawiam
                          JULCZI :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz