czwartek, 25 sierpnia 2016

Back To School Haul :)

Hejkaaa!
Dziś post w którym wam pokażę moje zakupy do szkoły. Ja teraz idę do 6 klasy, i większość rzeczy mam z poprzedniego roku ale coś jest  też nowego. Całe zakupy oprócz plecaka robiłam w Tesco ;*

A więc tak xd  Pierwszą rzeczą są kredki yay xdd Oczywiście z BIC bo z tej firmy są najepsze przedmioty papiernicze ever xd

Klej zawsze spoko xddd To jest ten który jest kolorowy ale znika po kilku sekundach nałożenia go na kartkę ;*



Dalej taki zeswtaw małego matematyka hahaha xd Kupuję go co roku bo jest on elastyczny i fajny. A  tym roku mam różowy xd

Oczywiście ołówki z firmy BIC. Kupuję je odkąd chodzę do szkoły i nigdy mnie nie zawiodły :)


Te długopisy mam od zawsze i bardzo mięciutko się nimi pisze więc je kupiłam ponownie :d


  Te pióro kupiłąm w zwykłym papierniczym sklepie i jest mega a jak pióro to też naboje.



To są najlepsze zakreślacze ever uwierzcie mi i je kupiłam w Matrasie xf


I już ostatnia rzecz czyli plecak który kupiłam w sklepie Adidasa i jest mega dobrze wykonany i jest supi xddd



Mam nadzieję że post się wam podobał do następnego czwartku paaa :*


                                                                       JULCZI ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz