środa, 13 lipca 2016

Moje hobby :D

Hi! Dziś będzie o moich hobby. Moje hobby to: fotografia i sport. Jeśli chodzi o fotografie to zaczęłam się nią pasjonować jakoś 2 lata temu ale w tedy nie miałam odpowiedniego sprzętu. Teraz już go posiadam jest to lustrzanka Canon 1200D. Dostałam ją na święta Bożego Narodzenia ale większość kwoty zapłaciłam ja a resztę moi rodzice. Gdy już po zjedzonej kolacji szliśmy do pokoju gdzie była choinka widziałam wielkie pudełko. Miałam cichą nadzieję że to właśnie moja lustrzanka. Gdy ją odpakowywałam moja radość  była bezcenna. Zamarłam ze szczęścia na jakieś 2 minuty. Teraz chodzę na sesje z moimi przyjaciółkami mam parę udanych fotek więc je tu wkleję :D A jeśli chodzi o sport to jak już wcześniej wspomniałam pasjonuje się nim już od początku uczęszczania do szkoły. Moimi największymi hobby jest piłka ręczna w którą się nauczyłam dość dobrze grać tak przynajmiej sądzę :D I oczywiście koszykówka którą uwielbiam zaraz po piłce ręcznej. Jeżdżę też na fiszce i szczerze nie żałuję tych 120 złotych na nią jest to jeden z najlepszych zakupów w moim życiu tak jak lustrzanka :D Łapcie pare fotek lustrzanką <3 

                                                          JULCZI :*
                                                                             


                                         




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz