czwartek, 14 lipca 2016

Internet Frends :D

Hi! Dziś poruszę dość nietypowy a może typowy temat. A jest to internetowa przyjaźń. Wiele osób tego nie rozumie, wiele hejtuje takie rzeczy, a nieliczna grupa osób która stale się powiększa chwali lub sama w tym "uczestniczy". Ja jestem w tej nielicznej grupie osób mam 2 internet frends Julie i Kasie :* Dzięki Julii poznałam jeszcze 2 superowe dziewczyny <3 Ale to nie o tym, tu chodzi o to jak posiadanie kogoś tam daleko jest wspaniałe. Zawsze się możecie zwierzyć ze swoich problemów i wyjawić tajemnicę, bo wiemy że ta osoba nie wykorzysta tego przeciw nam. Świetne jest też to uczucie kiedy udaje się wam spotkać. Ja osobiście się jeszcze nie spotkałam z nimi ale wiem że to kiedyś nastąpi. Szukanie takiego internetowego przyjaciela na siłę jest bez sensu. Bo jeśli chcecie być cool i zaszpanować przed znajomymi to nie dla was. Ale jeśli poznaliście taką osobę przypadkiem to macie szansę że ta przyjaźń długo wytrwa. Moim zdaniem interneowa przyjaźń to najlepsze co mnie w życiu spotkało.

                                                        JULCZI :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz