wtorek, 1 listopada 2016

Czas, czas, CZAS!⌚⌚

Hej🤗
Postanowiłam poprawić moją aktywność lecz nie obiecuję że posty będą bardzo często. Brakuje mi poprostu czasu 😕 Mam trochę zajęć pozalekcyjnych, obowiązki, bloga i naukę. Czasem naprawdę brakuje mi czasu, a nasze życie nie polega chyba na tym że o 7:00 wychodzimy z domu  by o 16:30 wrócić zjeść obiad, postrzątać pokój, przynieść drewno do pieca i generalnie spełnić swoje obowiązki, potem sie pouczyć i iść spać a następnego dnia to samo. Ja wiem że obowiązki trzeba spełniać ale można mieć chyba trochę czasu dla siebie. Ale jak zorganizować sobie dzień by mieć czas i na naukę, na obowiązki, i na zajęcia? Właśnie mam dla was jeden pomysł który sama praktykuję😊😊
"Planner"
Najlepiej.dzień wcześniej sobie wszystko zaplanować. Kalendarz lub notatki w telefonie wam w tym pomogą. Jest naprawdę fajny pomysł i ja sama z niego korzystam i naprawde pomaga😆 Dzięki niemu o niczym nie zapomnicie🤓


Pozdrawiam cieplutko Julczi😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz